Rabu, 7 April 2010

Apa kebendanya APCO?

Salam perjuangan,

Sejak seminggu dua ni, panas di parlimen membincangkan mengenai APCO. Isu APCO ini dibongkar oleh ahli parlimen-ku sendiri (Permatang Pauh), Anwar Ibrahim. APCO dikaitkan dengan gagasan 1 Malaysia, ianya sama seperti One Israel yang dilaungkan mereka dalam beberapa tahun yang lali.

Apa itu APCO dan kaitan dengan 1 MALAYSIA?

Laman web APCO sendiri menunjukkan siapa sebenarnya yang terlibat dengan syarikat ini yang dibayar RM 23 million duit rakyat oleh Perdana Menteri Najib Razak untuk mengendalikan “strategi komunikasi” dan “membina imej” negara.

Ahli lembaga APCO termasuk dua bekas duta Israel – Shimon Stein (bekas duta kepada Jerman), dan Itamar Rabinovich (bekas duta kepada Amerika Syarikat) – serta Doron Bergerbest-Eilon, bekas ketua keselamatan Agensi Keselamatan Israel (Israeli Security Agency, ISA) yang lebih dikenali sebagai Shabak atau Shin Bet. Jawatan ini adalah bersamaan dengan pangkat Mejar Jeneral dalam tentera Israel.

Shin Bet bertanggungjawab menjaga keselamatan dalam negeri Israel, termasuk menghadapi intifada Palestin. Semasa intifada al-Aqsa, Shin Bet memainkan peranan untuk mengenalpasti identiti dan lokasi pemimpin-pemimpin Palestin yang dijadikan mangsa pembunuhan oleh serangan udara tentera Israel

Mengapakah sebuah syarikat dengan kaitan yang amat rapat dengan elemen-elemen Zionis dan dipimpin oleh individu yang terlibat dengan organisasi yang terkenal kerana menyeksa orang Palestin diberi peluang membentuk dasar-dasar sensitif Malaysia?

Apakah Perdana Menteri Najib sanggup menggadai masa depan dan kedaulatan negara hanya demi mereliasasikan cita-cita politiknya?

APCO tidak hanya terlibat dengan aktiviti Zionis dan pencabulan hak asasi sahaja, malah juga dengan aktivisme anti-Islam.

Keputusan Perdana Menteri untuk membuka Malaysia kepada pengaruh Zionis dan anti-Islam serta berganding bahu dengan para perasuah yang paling parah di dunia harus dipertikai oleh setiap rakyat yang cintakan Malaysia.

Sekiranya Perdana Menteri masih berdegil dengan mengekalkan kontrak APCO ini, maka tergadailah negara dan terjejas keselamatan serta maruah kita semua. Kita hanya boleh harap kita masih belum terlambat.

sumber: zainulfaqar.wordpress.com

ulas sikit je...

Terbaik la Bro Pakaq, penjelasan yang cukup details. Beserta dengan pengakuan APCO di laman web-nya lagi.
Hah! dah ada yang menyorok bawah meja.

Hari tu bukan main lagi tuduh ahli parlimen aku (Permatang Pauh) tu agen yahudi.
WOI! Dah la dia tu ahli parlimen tempat aku, sebelah kampung pula tu. Kalau hangpa tuduh dia agen yahudi, bersangkut paut juga dengan aku.
Takkan aku ni pun dalam kawasana jajahan yahudi pula?

Mangkuk ayun betul! Ni yang aku nak HARIA orang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan