Khamis, 10 Jun 2010

Saya tak sihat?

Salam.
Binasakan Judi Bola!

Sistem badan saya dalam unstable

Pagi ini saya bangun, terasa begitu berat sekali kepala ini. Berdenyut-denyut.
Nak kata migrain, tak pernah lagi saya menghadapi penyakit tersebut. Kalau nak sabitkan dengan cuaca yang panas, tak mungkin. Kerana kat kampung saya ini agak redup sejak dua menjak ini.

Tangan dan kaki saya juga terasa kebas dan kadang-kadang terasa seperti ditusuk jarum dan duri.
Kenapa tiba-tiba aliran darah di kaki dan tangan saya tidak berjalan lancar?
Ada yang kata, mungkin darah tinggi kut. Tapi rasanya tidak kerana saya tak mengidap penyakit itu. InsyaAllah sihat.

Jantung saya juga turut mengalami kelainan dari biasa. Berdegup lebih kencang dari biasa.
Kenapa jantung ini masih berdegup kencang tanpa memberi belas kasihan kepada nafas yang terpaksa menuruti dari belakang?
Apakah yang berada didalam hati ini sehinggakan jantung saya bertindak sedemikian rupa?
Ada orang kata, mungkin kerana sedang jatuh cinta.
Jatuh cinta dengan siapa? Ada ke yang nak dengan orang yang macam saya ni?
IMPOSIBLE!

Apakah maksud semua ini?

Setelah bermuhasabah diri dan mencari maksud dari segala yang berlaku ini, akhirnya barulah saya menemui jawapannya. Saya sudah menjumpai ubatnya, ubat tersebut ada didalam video dibawah.



Alamak, semakin seram sejuk ni,
Bulu roma pun meremang tinggi,
Kepala yang berat semakin menjadi,
Puakanya video ini...

Si dia datang lagi...punca segala-galanya

Owh, patut pun badan ini kurang sihat. Si dia pujaan hati datang lagi rupanya. Betul la kawan saya kata, jantung kalau berdegup kencang ini maknanya sedang jatuh cinta.
Sememangnya saya sedang jatuh cinta dengan dia, sejak dahulu lagi dan kini dia menjelma lagi.

Nak tengok ke gambar dia?
Tapi jangan bagitahu orang lain, kita-kita saja yang tahu. Ok?
Tengok kat bawah ni, ini la penyebab saya sakit.



Tersirat

Sakit kepala
= Sebab tak cukup tidur. Siap untuk sakit kepala untuk itu...
Kebas kaki dan tangan = Sebab sepak terajang bola, tangan pula mengigil bila pasukan kesayangan kalah.
Jantung berdegup kencang = Siap sedia untuk debaran 90 minit permainan.

Argentina Argentina Argentina
Brazil Brazil Brazil
Italy Italy Italy


siapa yang sokong selain 3 pasukan ini, saya isytiharkan PERANG!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan