Sabtu, 27 Mac 2010

Zul Din: Keluaq syurga, masuk neraka

Salam Perjuangan,

27 Mac 2010: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata beliau sedia menemui ahli parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Noordin yang mendakwa pernah diberi tawaran lumayan oleh pihak tertentu untuk mengaitkan Najib dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor dalam kes pembunuhan warga Mongolia, Altantuya Shaariibuu.

Zulkifli yang telah dipecat oleh PKR dan kini menjadi wakil rakyat Bebas membuat dakwaan tersebut semasa membahaskan usul menjunjung kasih titah Yang di-Pertuan Agong sidang Dewan Rakyat pada 24 Mac lalu.

Menurut Zulkifli, ganjaran yang ditawarkan boleh menggoyangkan iman, tetapi beliau bersyukur kerana dilindungi Allah melindungi daripada terlibat dalam fitnah tersebut.-Malaysiakini-

- geng2 al kataki...mangkuk ayun betul bdk-bdk ni...

Aku nak ulas jugak walaupun sikit...

Elok sangat dah la tu. Dah hang ludah kat muka dia, pastu pi jilat balik kahaq-kahaq ludah hang tu kat muka dia.

"Maaf ye Dato' Seri, saya agak emosi time tu. Xpa2, nanti saya jilat balik...siap polish lagi, baru shinning sikit muka Dato' Seri tu...(aku kena bodek sikit, baru dpt jadi menteri temberang)".

Hang ni macam-macam la Zul Din, patut la Arwah Ust Fadzil Noor tak suka kat hang masa dia hidup dulu...ulama' tu boleh kenal yang mana satu munafik dan yang mana satu muttaqin.

2 ulasan:

  1. buleh pulak depa pi duduk sekali...geng-geng PARTI KATAK

    BalasPadam
  2. standard la tu...
    katak mesti la dok skali dgn katak....
    xkan nk dok dgn gajah pulak?

    BalasPadam