Jumaat, 23 April 2010

Hulu Selangor. Jom kita pakat hentam!

Salam perjuangan,

Fuh! Lama betul aku tak menaip ni, al-maklumlah agak sibuk sikit. Sebelum-sebelum ni asyik baca je kat blog-blog berkaitan dengan Hulu Selangor. Aku pun teringin juga nak posting, tapi tak cukup waktu. Kali ni jom kita pakat hentam habis-habisan UMNO/BN taghut tu.

Hulu Selangor


1. Isu Zaid Ibrahim minum arak

- Sibuk gila TV dok jaja yang kata Zaid Ibrahim dulunya suka minum arak. Macam-macam statement keluar dari pimpinan UMnGOK.
- Tak payah la nak terpengaruh dengan puak-puak ni, just nak tanya sikit ja.
Zaid Ibrahim tu minum arak time dia berada dalam PKR atau UMNO?
Yang minum dengan Zaid tu mesti dikalangan UMNO jugak kan?
Sekarang ni Zaid ada minum arak dah ka?




Tok Guru bersama Zaid

- Bila UMNO keluarkan isu ni, ada jugak orang-orang yang jelas fikrahnya turut terpengaruh. Jahil sungguh!
- Tak payah nak ragu-ragu, Tok Guru yang dok kat Mekah pun sanggup balik awal semata-mata untuk support Zaid. Antara umrah dengan PRK Hulu, ternyata Tok Guru memilih PRK ini.
- Jadi, masih ada lagi orang-orang yang jelas fikrahnya masih mempunyai keraguan pada PRK Hulu Selangor ni?


"Apabila dah berkawan rapat dengan Tok Guru dan mendapat nasihat darinya, rasa faham dalam hal-hal berkaitan agama ini jauh lebih baik.... berbeza ketika saya berada dalam UMNO, yang mana ulama UMNO tidak memberikan pandangan betul dalam pelbagai hal agama..... menyebabkan orang seperti saya yang kurang arif agama tidak mendapat pandangan yang sewajarnya..." Haji Zaid Ibrahim

* Kalau masih ada dikalangan kita yang percaya propaganda-propaganda mereka, memang gua sepak jugak sekor-sekor...dua kali penyepak, satu penyepak dari aku dan satu lagi penganti penyepak dari Tok Guru.

Katak-katak semakin banyak

- Kalau kita perhati PRK kali ni, memang banyak katak-katak yang melompat. Musim katak mengawan kut? hahaha
- Mula-mula pimpinan cawangan bertukar menjadi katak, lepas tu sampai ke doktor peribadi Anwar Ibrahim pun disumpah menjadi katak jugak. Hai, pelik aku dibuatnya.



- Tak payah kita semua nak risau. Besa la, ni semuanya geng-geng munafik. Standar la tu, macam zaman nabi dulu juga. Nabi pun alami macam ni juga ketika nak pi perang Uhud, Khandak dan perang-perang yang lain. Munafik-munafik ni la yang menarik diri waktu pasukan Islam nak pi perang.
- Inilah yang dikatakan 'pembersihan' tentera dari Allah. Kalau tak manusia yang membersihkan, maka Allah sendiri akan membersih mereka-mereka ini dari kelompok golongan yang terpilih.

Cukup la kut...rasanya ni pun dah cukup untuk menyerang balik UMnGOk tu. Harap kita semua dapat clear dari belengu-belengu dalam pemikiran ini.
Hari ni pun dah hari jumaat, so sama-sama la kita banyakkan ibadat.
Serang UMnGOK ni pun satu ibadat jugak!
Kalau tak caya, hangpa pi tanya Tok Guru (best beb dapat jumpa Tok Guru kat KB dulu)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan