Isnin, 7 Mac 2011

Nik Aziz sama seperti Ayah Pin!

Salam.

Sekali lagi jentera BN menggunakan taktik mengupah 'askar bermaruah' mereka untuk menyerang musuh-musuh mereka. Antara askar-askar murahan mereka ialah Azizan (kononnya diliwat Anwar Ibrahim), Ummi Hafilda (kononnya skandal Anwar Ibrahim), Saiful Bukhari ( juga diliwat Anwar Ibrahim...KINI, terbaru Farahhana Jamaludin yang menyerang Tok Guru Nik Abdul Aziz dengan mengatakan bahwa Tok Guru adalah seperti Ayah Pin, yang menggunakan agama untuk kepentigan sendiri.

Rasanya tak perlula saya mengulas mengenai isu ini, sebab sesiapa yang mengenali Tok Guru maka mereka akan tahu jawapannya. Cukuplah disini saya paparkan satu video untuk menceritakan peribadi Tok Guru serba sedikit bagi yang belum pernah mengikuti kuliah-kuliah atau pengajian beliau.





Siapa Farahana?

Farahana ialah seorang ustazah muda yang mendapat pengajian dari negara Timur Tengah, maka dengan biografi beliau inilah yang membolehkan beliau mengeluarkan kenyataan seperti ini. Sememangnya layaklah Ustazah Farahana mengeluarkan kenyataan yang menyamakan Tok Guru Nik Abdul Aziz seperti Ayah Pin.


Keratan dari Utusan Malaysia


Ini Facebook Ustazah Farahana, boleh lah add beliau. Boleh guna kesempatan ini untuk bertanyakan mengenai hukum-hakam agama. InsyaAllah, orangnya faqihu fid-Den.







Semoga Ustazah Farahana berjaya dalam profession yang beliau ceburi ini. Sesungguhnya, atas kesaksian ini maka benarlah juga kata beliau, "Nik Aziz ni serupa dengan Ayah Pin..."

KEPALA OTAK HANG!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan